czwartek, 2 maja 2013

16. BABY LOVE

-skoro tego chcesz to okej, postaram się żebyśmy nie musiały się więcej spotykać, nie będziesz musiała na mnie patrzeć, słuchać mnie czy co kolwiek co jest ze mną związane. Tego chcesz? Wystarczy tylko zwykłe ,,tak" a znikne z twojego życia.Więc? 
-nie wiem, niewazne zaczyna sie, pogadamy pozniej -modelka obrocila sie w strone sceny na ktorej stala juz proadzaca i prosila o zajecie wyznaczonych miejsc
-obawiam sie, ze nie beedzie zadnego pozniej i zadnej rozmowy- powiedziala Rita i ruszyla w strone swojego miejsca. Wiedziala ze Cara sie na nia patrzy jednak nie zamierzala sie odwracac. 


Rozdanie trwalo okolo 3 godzin a po nim jak zwykle odbywalo sie afterparty, jednak ym razem organizatorzy wynajeli klub w innym miejscu i kazdy mial czas by przebrac sie z garniturow i sukienek w cos wygodniejszego. Na imprezie jak jedna z pierwszych pojawila sie mlodsza z dziewczyn bo uwazala, ze im wczesniej bedzie tym dluzej bedzie mogla sie bawic. Nie trudno bylo sie domyslic, gdzie mozna znalesc Care, jej standardowym miejscem byl bar gdzie odrazu po przybyciu udala sie piosenkarka. Modelka nie byla jeszcze pijana wiec Rita uznala, ze to dobry moment by dkonczyc rozmowe z gali. Dziewczyna usiadla obok bylej przyjaciolki 

-poprosze 2 shoy zwrocila sie do barmana 
-a ty od kiedy pijesz- dopiero teraz Cara zauwazyla kto sie do niej przysiadl.
-a od kiedy ciebie to interesuje ? Mysle, ze nie o tym powinnysmy porozmawiac. Nie chce mi sie w to dluzej bawic Cara.Pogadajmy jak dorosle osoby i wyjasnijmy sobie wszystko. 
-tak, dorosle osoby przy barze pijace wodke. Bardzo dobry pomysl -odpowiedziala modelka z ironia w glosie i przeniosla swoj wzrok z pustego kieliszka na partnerke gdzie spotkalo ja karcace spojrzenie 
-niewazne, skonczmy rozmowe. Wiec co postanowilas ? 
-skonczmy to. Zgadzam sie na to co proponowalas, znikamy ze swojego zycia. Ty z mojego a ja dodatkowo z twojego, zeby bylo sprawiedliwie i tak sie zmienilam, juz nie jestem taka sama bla bla.. Po co mam sluchac tego pierdolenia w kolko? Skoro wam nie pasuje to nie moj problem tylko wasz! Ja dorastam, ja sama za siebie decyduje . Zle ci bylo gdy zachowywalam sie jak dziecko, gdy po prostu bylam soba to masz ! doroslam i tak ci zle. Kurwa nie wiem co ci trzeba, zebys byla zadowolona ?Ja tym kims nie jestem wiec sprawa jasna - Cara caly czas mowila patrzac prosto w oczy Rity i kazde slowo wymawiala dokladnie jakby chciala, zeby wszystko dotarlo do jej bylej dziewczyny. Chcialo jej sie plakac ale powstrzymywala sie, nie chciala pokazac slabosci. 
-daj cos mocnego - tym razem zwrocila sie do barmana. Po chwili odebrala swoje zamowienie i bez slowa oddalila sie od Rity. 

         Piosenkarka kolejne dwie godziny w wiekszosci spedzila w tym samym miejscu, czasami ktos sie do niej przysiadal i zaczynal rozmowe, jednak po kilku nieudanych probach nawiazania konwersacji zrezygnowany odchodzil. Dochodzila 1 w nocy, w klubie bylo bardzo goraco, wiec dziewczyna postanowila sie przewietrzyc. Nie byla pijana, alkohol juz dawno ulotnil sie z jej organizmu. Teraz jedyne co czula to nienawisc, nienawisc do Cary. Mowi sie ze zeby kogos znienawidzic trzeba go najpierw kochac i to byla prawda ylko dlaczego nienawisc musiala byc w dwa czy trzy razy wieksza od tego dobrego uczucia. Rita poszla po kurtke i chciala wyjsc przed klub jednak jeden z ochroniarzy ja zatrzymal. 

-pani juz ychodzi ?
-nie, chce sie przewietrzyc, czy to jakis problem ? - nie miala ochoy na zbedne rozmowy dlatego jej ton byl nieprzyjazny 
-przed wejsciem jest tlum dziennikarzy, tylko uprzedzam, mamy z tylu kilka altanek .Mozna tam spokojnie wyjsc, teren jest ogrodzony i spokojnie pani moze tam posiedziec - odparl ochroniarz 
-aha, dziekuje i przepraszam za moje zachowanie b..
-nie sie nie stalo- ochroniarz usmiechnal sie w strone piosenkarki jakby dokladnie rozumial przez co teraz przechodzi 

Kolejna porcja dmu dostala sie do jej gardla. Piecze.. piecze ale trzeba wytrzymac. Teraz mozna wypuscic, a teraz popijamy. Tak to byla juz dobrze znana rutyna w zyciu Cary-alkohol i trawka, gdy nie radzila sobie z czyms to zawsze jej pomagalo. Chwilowo, ale i tak czula ulge, odlatywala, zapominala o pracy i o niej, o Ricie, o ich poblemach. Gdy budzila sie rano wszystko wracalo, do tego dochodzil ogromny bol glowy i klotnie z managerka. Tym razem nie bylo inaczej dziewczyna po rozmowie a razcej krotkiej wymianie zdan z byla partnerka oddalila sie w miejsce gdzie raczej nikt nie chodzil lub nie zwracal na nia uwagi. Tak znowu poczula sie lekko, postanowila ponowic swoje czynnosci oczekujac leszego stanu, jednak tak sie nie stalo. Polozyla sie na lawce, czula ze strasznie kreci jej sie w glowie, obraz przed oczami zaczal sie sciemniac ..

____________________________________________________________________________________________

Co bedzie dalej z Cara? ;> 

PRZEPRASZAM ZA BRAK POLSKICH ZNAKOW ALE JESTEM ZA GRANICA I NIE MAM POLSKIEJ KLAWIATURY JAK WROCE DO POLSKI NAPEWNO POPRAWIE :)

Licze na komentarze :) xx 

2 komentarze: