poniedziałek, 25 lutego 2013

4. GIVE ME LOVE


 czytaj pod kreską
Something

       Po kilkunastu minutach zgodnie z zapowiedzią Cara pojawiła się na arenie ,więc od razu skierowała się w stronę sceny gdzie zobaczyła swoją byłą przyjaciółkę .Zawsze cieszył ją widok Rity podczas występów wiedziała ,że to daje jej szczęście.A to co cieszyło Ri było radością i dla niej .
       Piosenkarka z daleka widziała już zmierzającą w jej kierunku koleżankę, dlatego też dokończyła piosenkę i zarządziła przerwę. Schodząc ze sceny wiedziała ,że będzie to ciężka rozmowa zarówno dla niej jak i dla Cari dlatego też po drodze zastanawiała się nad tym co powiedzieć . Ich przemyślenia nie mogły jednak trwać .wiecznie i dziewczyny się spotkały.
-Hej ,pogadamy ? -ku zdziwieniu Rity modelka pierwsza się odezwała po kłótni co raczej rzadko się jej zdarzało
-Hej ,chodźmy na górne trybuny ,tam nikt nie bd nam przeszkadzał.
       Rara ruszyła w kierunku wyznaczonego celu jednak po drodze żadna z dziewczyn się nie odzywała . Gdy doszły na miejsce zaczęła się niezwykle ważna rozmowa ,którą zaczęła Rita
-Więc co zrobimy z nami ? Ja naprawdę nie chcę cię stracić ,jesteś dla mnie bardzo ważna i chyba tylko tobie ufam jednak.. 
-Riciak ty też jesteś dla mnie ważna przecież wiesz -Cara chciała przytulić się do przyjaciółki ale ta się odsunęła
-daj mi dokończyć .. jednak za każdym razem mnie ranisz ,obiecujesz coś i nie dotrzymujesz słowa, zostawiasz mnie za każdym razem samą ,znajdujesz se nowych znajomych ,często wolisz ich ode mnie .. Ja tak nie mogę .Może to brzmi jakbym była pieprzoną egoistką ale to mnie rani .Więc jeśli mamy się nadal przyjaźnić traktuj mnie inaczej -Rita mówiła to nie patrząc na Cari a w oczach zbierały jej się łzy ,bała się że młodsza dziewczyna nie zrozumie jej słów .Myliła się dziewczyna rozumiała wszystkie swoje błędy i nienawidziła się ,że mimo tego za każdym razem znów je popełnia. Zaczynała myśleć ,że Rit zasługuje na kogoś lepszego niż ona -osoba która sprawia jej więcej bólu niż radości . W chwili gdy o tym pomyślała po jej policzku spłynęła jedna samotna łza ,którą szybko wytarła.Nie uszło to uwadze Rity jednak wolała nie komentować tego co zobaczyła.Cara w końcu odpowiedziała dla dziewczyny siedzącej tuż koło niej
- wszystko co mówisz jest prawdą ,ale ja już taka jestem nie wiem czy mogę to zmienić. Nie jestem kimś dla kogo liczą się poważne związki ,na razie jestem młoda i chcę się wyszaleć ... najwyraźniej za bardzo się różnimy .
-ludzie mówią ,że różnice się przyciągają - odpowiedziała Ri
-być może w naszym wypadku to nie działa , nie chcę stracić tak wspaniałej osoby jaką jesteś ale męczy mnie to że cały czas cię ranię i nie zasługuję na to co dla mnie robisz ,jestem głupia tyle osób chciałoby być na moim miejscu a ja mając to wszystko wszystko psuje.Miałaś racje mówią, że jestem szmatą - Cara pierwszy raz w życiu rozkleiła się przy kimś ,nie mogła już dłużej trzymać emocji w środku a łzy same spływały po jej twarzy
-nigdy więcej tak nie mów ,przepraszam skarbie powiedziałam to w złości nigdy tak o tobie nie myślałam, a jeśli ktoś na mnie zasługuje to tylko ty, ! - powiedziała piosenkarka przytulając i głaszcząc płaczącą przyjaciółkę
-przepraszam ,postaram się zmienić ,kocham cię Riciak -odpowiedziała wtulona młodsza z dziewczyn
-wiem , ja cię też 
      Ze sceny Rare obserwował manager Rity gdy zobaczył przytulone dziewczyny sięgnął po mikrofon i powiedział
-Teraz możemy zaczynać trasę i podbijać świat ! -zaśmiał się a reszta zespołu mu zawtórowała. Wszysycy wiedzieli ,że te dziewczyny łączy wielka przyjaźń a może nawet coś więcej.

_________________________________________________________________________________

Mam nadzieje ze strasznie was nie zanudziłam ale piszcie swoje opinie na dole w kometarzach !!!!!

PROSZE KOMENTUJCIE to wazne dla mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz