piątek, 22 lutego 2013

1.



    ,,brrm brrrrm " zaczął dzwonić budzik Rity, zerkneła na zegarek *cholera 5.30 a ja musze wstawać ". Dziewczyna wstała niechętnie udała się do łazienki by odświeżyć się po nocy po czym ubrała się w czarne rurki, białą luźną bluzę z napisem <<Fuck it>> oraz czarne Nike Jordans. Zrobiła na szybko byle jaki makijaż bo wiedziała że przed każdym wywiadem zajmą się nią styliści. W drodze do budynku radia Rita sprawdziła maila. Miała 3 nowe wiadomości -jedną od managera o dzisiejszym planie dnia, druga to powiadomienie o nadchodzącej gali Brits, trzecią natomiast od Cary wiedziała o tym zanim otworzyła maila, znała adres modelki na pamięć.
,,Hej skarbie co u Ciebie słychać, właśnie wylatuje na FashionWeek do Paryża, miałam do Ciebie zadzwonić ale grałam do późna  na Xbox i zapomniałam- *ona jest taka dziecinna ale to w niej lubię* pomyślała Rita i czytała dalej -mam nadzieje że za bardzo się na mnie nie gniewasz Riciak Kocham Cię, gdy wrócę musimy się koniecznie spotkać xxx  " Do maila Cara dołączyła również załącznik ze swoim zdjęciem co poprawiło nastrój dla Rity, który zepsuła sama modelka wyjeżdżając bez uprzedzenia. Rita nie lubiła wyjazdów młodszej przyjaciółki była zazdrosna bo wiedziała, że tam spotyka wielu przystojnych modeli z którymi czasami spędzała noc.  Piosenkarka chciała odpisać dla kochanej blondynki jednak kierowca oznajmił, że już są na miejscu i muszą się pospieszyć żeby zdąrzyć na czas z makijażem i fryzurą.
         Po wywiadzie na antenie  Rita musiała jechać do studia nagraniowego, więc postanowiła że odpisze na miejscu i tak też zrobiła. W trakcie kilku minutowej przerwy Rita pisała ,, hej jak zwykle o mnie zapominasz grrr  hahaha, na pewno się spotkamy jeśli będziesz miała wieczorem chwilkę czasu to zadzwoń ;). Ps. Dzięki za zdjęcie mam co ustawić na tapetę xxx tez cie kocham . " Rita również dodała swoje zdjęcie i wysłała wiadomość która powinna być znacznie bardziej niemiła, ale nie mogła się gniewać na tą słodką blondynkę którą w głębi serca kochała najbardziej na świecie. Niestety uczucia trzeba odstawić na bok, Cara i tak się mną nie interesuje woli ,,szybkie numerki " niż normalny związek.
        Około 21 Rita w końcu znalazła się w swoim apartamencie. Gdyby Cara była teraz w Londynie na pewno namawiałaby ją na wyjście do klubu teraz mogła liczyć tylko na to że blondwłosa zadzwoni. Jednak tak się nie stało i Rita po raz kolejny poczuła nie przyjemne ukłucie w sercu. *pewnie zabawia się teraz z jakimś modelem, muszę przestać o niej myśleć ona ma Cię gdzieś, Rita zajmij się karierą a Care odstaw na drugi plan * biła się z myślami Rita po czym z ogólnego zmęczenia i zdenerwowania sytuacją z modelką zasnęła. Tylko w krainie snów dziewczyna była szczęśliwa w raz z Carą dlatego tak bardzo nienawidziła powrotów do rzeczywistości . 
       Przez tydzień plan Rity o zajęciu się pracą a nie myśleniem o Carze działał bardzo dobrze, dopóki w  jej studio nie pojawiła się owa dziewczyna . 
-Riiiiiiiciak, ale sie za tobą stęskniłam - krzyknęła Cara podbiegając do zaskoczonej i jednocześnie szczęsliwej Rity i w tej chwili jej plan legł w gruzach 
-Hej Cara ja też tęskniłam, ale wywiń mi jeszcze raz taki numer a pożałujesz - odwzajemniając uścisk powiedziała Rita 
- przepraszam   ale wiem że mnie kochasz i mi wybaczysz i ja cie kocham wiec musisz - zaśmiała się Cara i dała buziaka dla Rity 
-ehem, dziewczyny musimy wracać do pracy -wtrącił się manager co wkurzyło Rite ale wiedziała że ma racje dlatego odprowadziła modelke i dziewczyny umówiły się na wspólny wypad do baru wieczorem .
zdjecie Cary

zdjęcie Rity
        

JEŚLI CHCECIE WIEDZIEĆ CO BYŁO DALEJ OBSERWUJCIE MÓJ BLOG I CZEKAJCIE NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ  .BUZIACZKI @polandtrends

1 komentarz: