środa, 27 lutego 2013

6.SEX FOR BREAKFAST

  
 Kiss me quick

             Ich wargi dzieliły milimetry a gdy w końcu się połączyły przerwał im odgłos dzwonka do drzwi. Rara natychmiast od siebie odskoczyła. Rita tylko przeklęła w myślach, a Cara pobiegła otworzyć swojej managerce o której zupełnie zapomniała.
-hej dziewczyny ,coś się stało macie jakieś dziwne miny -zapytała bacznie obserwując dziewczyny
-nie nic my tylko 
-się wygłupiałyśmy i zupełnie zapomniałyśmy że masz przyjść -szybko dokończyła Ri wiedząc, że przyjaciółka nic nie wymyśli
-aha no to w takim razie okej, patrze że trochę sobie zabalowałyście -wskazała na pustą butelkę Stocka
-mam więcej jeśli chcesz -Cari puściła oczko do Dan zupełnie ignorując Rite
*znowu sie zaczyna * -piosenkarka czuła, że naprawione relacje zostały znów zepsute i postanowiła usunąć się jak najszybciej z tego mieszkania
-ja już musze lecieć, źle się czuję 
-myślę że to nie jest dobry pomysł byś szwędała się po Londynie w takim stanie i o takiej porze - od razu zareagowała Danielle
- wezmę taksówkę nic mi nie będzie -ze sztucznym uśmiechem na ustach po czym założyła swoją skórzaną kurtkę i wyszła bez słowa z apartamentu modelki
          Cara opowiedziała managerce o ich pocałunku, ponieważ wiedziała że sama sobie z tym nie poradzi.
-co mam z tym robić ?- dziewczyna znów czuła że sytuacja się powtarza
-najpierw musisz ustalić co jest między wami i dlaczego powiedziałaś żeby cię pocałowała .
- byłam pijana i to tylko zabawa
-Cari przesta, znam cię chociaż byłabyś nawalona w trzy dupy do mnie nigdy byś tego nie powiedziała 
-niby tak, ehh nie wiem to jest dla mnie dziwne, mówiłam dla Rity że nie nadaje się do związków 
-przecież ona cię o niego nie prosiła ..  dlaczego wciąż się jej trzymasz skoro się nie nadajesz i nie wypieraj się przyjaźnią ! 
-nie wiem co to jest .. myślisz że co ? zakochałam się w niej ? hahaha ja się nie zakochuje -Cara odpowiedziała ironicznie odrzucając tą myśl od siebie
-prędzej czy później każdy się zakochuje skarbie więc przemyśl to jutro gdy juź wytrzeźwiejesz -powiedziała Dan po czym wyszła z mieszkania
       Między dziewczynami znów się nie układało ,nie rozmawiały ze sobą już od ponad tygodnia, modelka stwierdziła, że lepiej przeczekać okres nie porozumienia a wszystko samo się wyjaśni. Wielkimi krokami zbliżała się gala rozdania nagród muzycznych BRITA na którą zaproszona była Rara oczywiście dziewczyny nie wiedziały, że spotkają się w takich warunkach. Jak wielkie było ich zaskoczenie gdy zobaczyły się na czerwonym dywanie. Na ich nieszczęście wyszły na na niego po sobie co było związane ze wspólnym wywiadem .
-witajcie a o to z nami Rita Ora i Cara Delevingne najlepsze przyjaciółki. Co powiecie nam o swojej przyjaźni ? - padło pytanie od reporterki
*egh dlaczego o to pyta * pomyślała Rita która zwykle była chętna do udzielania wywiadów jednak nie tym razem, nie z Carą ! Dziewczyny nadal pamiętały co wydarzyło sie podczas ich ostatniego spotkania ale żadna nie chciała poruszać tego tematu 
-Rita to najwspanialsza osoba jaką kiedykolwiek spotkałam ,jesteśmy do siebie podobne a zarazem się różnimy i mimo kłótni które zazwyczaj ja powoduje kochamy się i jesteśmy dla siebie bardzo ważne 
Piosenkarka nie mogła uwierzyć w to co usłyszała spodziewała się raczej odpowiedzi w stylu ,,wszystko jest ok " ale nie takiego wyznania ze strony Cari więc dodała tylko  z uśmiechem
-nic dodać nic ująć 
-krążą plotki że się spotykacie jako para .czy to prawda ? -padło kolejne pytanie a dziewczyny poczuły ucisk w gardle
-musze przyznać że ..

_______________________________________________________________________________

JESLI WAM SIE PODOBA DAJCIE +LUB SKOMENTUJCIE  JESLI NIE TO PISZCIE CO SIE NIE PODOBA ;] POZDRO @polandtrends



6 komentarzy:

  1. Źle piszesz kropki. Przed kropkami i wszelakimi znakami interpunkcyjnymi nie daje się spacji.
    Napisałaś "-ja już musze lecieć ,źle się czuję"
    powinno być: "-Ja już muszę lecieć, źle się czuję."
    Opowiadanie fajne, ale kurza mnie ta interpunkcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 2 z polaka mysle mozecie mi wybaczyś. A ogolnie uważam, że te wszystkie 'zasady' pisania interpunkcji sa chujowe przeciez gdy piszemy normalnie w zeszycie to robimy odstep i tu i tu.. Tak czy inaczej postaram sie to zmeinic dzieki za opinie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam już od pewnego czasu i wiesz co ? Kocham ten blog ! Jesteś boska i świetnie piszesz , naprawdę . Ja też zawsze robię spację przed kropkami , przecinkami itd.
    Powiem Ci coś , moja ,, zajebista " klasa nie toleruje gejów ani lesbijek . Czuję się jak jakaś inna w tej klasie , ale cóż ...

    Dodaję do obserwowanych , jeszcze raz . Świeetne opowiadanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo , ogólnie sprawa z biseksualizmem jest ciężka gdy powiesz że ich akceptujesz to od razu ze sama taka jestes itp.. Ale w sumie skad mam wiedziec jakiej jestem orientacji w wieku 17 lat ?;o Dla mnie jest to narmalna sprawa i po prostu zeby to zroumiec moze trzeba dorosnac nie wiem :) .

    OdpowiedzUsuń