sobota, 2 marca 2013

7. BISEXUAL STORIES


 Stupid things


-krążą plotki że się spotykacie jako para. czy to prawda ? -padło kolejne pytanie a dziewczyny poczuły ucisk w gardle
-musze przyznać, że to są jedynie plotki - odpowiedziała tym razem Rita. Mimo tego,że wypowiedziała to z szybkością i bez zastanowienia w środku te słowa zabolały zarówno ją jak i Care. Czego chciały te dziewczyny? Same nie wiedziały, lub nie chciały się tego dowiedzieć. 
        Po zakończeniu gali odbywało się afterparty na które byli zaproszeni wszyscy celebryci. Niektórzy odmówili z powodów osobistych lub trasy koncertowej jednak ani Rit ani Cari nie miały nic do roboty więc postanowiły miło spędzić wieczór w towarzystwie gwiazd . Oczywiście na tego typu przyjęciach nie było kamer i reporterów więc gwiazdy mogły zachowywać się swobodnie :rozmawiać, tańczyć, spożywać alkohol, którego tutaj była co nie miara.  Oczywiście dla modelki największą atrakcją były trunki zwłaszcza, że dzisiaj nie pilnowała jej managerka. Dziewczyna zajęła miejsce przy barze i zamawiała kolejne drinki
-może starczy na dzisiaj - powiedziała Rita i zabrała kieliszek od swojej przyjaciółki
-oj proszę cię Riciak przecież mamy się bawić ! 
-właśnie bawić się, a nie pić !Chodźmy na dwór się przewietrzyć strasznie tu gorąco -zaproponowała piosenkarka, jednak powodem nie była temperatura a chęć zabrania dziewczyny od alkoholu
-okej, prowadź mamo -zaśmiała się Cara
      Gdy dziewczyny wyszły na taras zobaczyły huśtawkę, więc skierowały się w jej kierunku. Usiadły na niej, lecz żadna z nich się nie odzywała. Nie wiedziały o czym mają rozmawiać po ich pocałunku i dziwnym pytaniu podczas wywiadu .
-jak trasa ? -w końcu Cara się odezwała
-dobrze , ale chyba nie będziemy gadać o pracy. Mamy coś innego do omówienia, nie sądzisz ? 
-mhm, po prostu nie wiem co mówić, wypiłam za dużo, zaczęłam gadać głupoty i stało się  
-stało się ? Jak możesz mówić to z takim spokojem i się nie przejmować ?
-dla mnie to nic nie znaczyło, dla ciebie też nie powinno więc nie wiem po co robisz problem tam gdzie go nie ma ..
-no tak -Rita powiedziała wstając
-czekaj, przepraszam nie o to mi chodziło 
-chyba za często używasz tego słowa i powiedziałaś dokładnie to co chciałaś,ja wracam 
*kurwaaa,ja zawsze muszę coś zepsuć? nie mogę po prostu powiedzieć prawdy * przemyślenia modelki przerwał jej były chłopak Harry Styles *a ten tu czego *
-hej co ty taka zła, pokłóciłaś się z dziewczyną ?- zażartował chłopak jednak tylko pogorszył sytuacje

-bawi cię to ? Jeśli nie chcesz żeby media dowiedziały się dlaczego nasz związek się skończył to się zamknij i odwal się od Rity 
-Cara ja tylko żartowałem, mówiłaś, że nikomu nie powiesz co zaszło między mna a Lou ! - Styles również zaczął się denerwować nie chciał by świat dowiedział się, że jest gejem.
-nie powiem, sama mam teraz podobny problem 
-czujesz coś do Rity ? -Harry chciał pomóc dziewczynom bo sam kiedyś był w podobnej sytuacji
-nie wiem , a nawet jeśli to boje się do tego przyznać przed samą sobą . Czy ja właśnie gadam z moim byłym chłopakiem gejem o tym, że jestem lezbijką ?! -w tym momencie ,,para" wybuchła śmiechem a chłopak objął Care i powiedział tylko
-jeśli ci na niej zależy to pokonasz swój strach i będziesz wiedziała co robić, chodźmy do pozostałych 
-nie ja jeszcze chwilkę zostanę 
-to ja poszukam Lou - powiedział loczek, puścił oczko do dziewczyny i zniknął za drzwiami
      Modelka znów usiadła na huśtawce, odchyliła głowę i patrząc na gwiazdy pomyślała
*Cara weź się w garść, przecież ty niczego się nie boisz * znów jej myśli ktoś przerwał i tym razem była to właściwa osoba. 

_______________________________________________________________________________
Dzieki za przeczytanie, mam nadzieje, że za bardzo was nie zanudziłam . Jak podobał się gość specjalny ? ;]  

PISZCIE CO MYŚLICIE NA DOLE I JAKICH GOŚCI  CHCECIE W NASTĘPNYCH ROZDZIAŁACH .komentowac może każdy bez kodów itp :D x @PolandTrends

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz