środa, 6 marca 2013

10. GOOD FEELING

      
KOMENTUJCIE ! :D
 Take care

           Kiedy trójka ,,przyjaciół" znalazła się w mieszkaniu Rity dziewczyna od razu zaproponowała coś mocniejszego do picia a mianowicie wódkę. Mimo tego, że Cara lubiła wypić i dobrze się zabawić tym razem nie spodobał jej się ten pomysł -bała się, że Rob lub Rita mogą przestać nad sobą panować a wtedy mogłoby stać się coś o czym młoda modelka nie mogła nawet myśleć.
       Dochodziła druga godzina a dwójka nowych znajomych ledwo trzymała się na nogach ,tak jak domyślała się Cari młody Kardashian zaczął podrywać JEJ dziewczynę.
- Riciak chodźmy już spać jutro musimy rano wstać mamy wywiad w radiu ,,Louder'' - dziewczyna miała nadzieję, że przyjaciółka zrozumie jej zamiar pozbycia się gościa z domu. Jednak nic takiego  się nie stało
- Oj proszę cię nie jest jeszcze tak późno a tak dobrze nam się siedzi z Robem - Rit puściła oczko do chłopaka a Cara nie mogła uwierzyć w to co przed chwilą usłyszała
*dobrze nam się siedzi , NAM jakie nam kurwa *
- Rita słyszałem, że z nikim teraz nie jesteś - Kardashian w ogóle nie zwracał uwagi na Cari a starał się ją zdenerwować, najwyraźniej sprawiało mu to przyjemność
- Nie do końca a co masz jakieś ciekawe propozycje ? -piosenkarka uśmiechnęła się do chłopaka
   Cara słysząc to zdanie poczuła mocne ukłucie w sercu i czuła jak łzy napływają jej do oczu. Nie dała rady już tu siedzieć i słuchać jak ukochana osoba ją rani, więc wstała z kanapy i powiedziała
-ja idę spać ,miłej nocy
-na pewno taka będzie -Cara znów wyczuła hamski ton Roba, ale postanowiła to zignorować i poszła w stronę sypialni. Dziewczyna często zostawała na noc u Rity nawet bez wcześniejszej zapowiedzi. Pomimo tego, że apartament posiadał dwie sypialnie dziewczyny zawsze spały razem, jednak modelka skierowała się do ,,gościnnego " pokoju  wzięła zwykły T-shirt z szafy przyjaciółki umyła się, przebrała i położyła się w łóżku w którym nigdy wcześniej nie spała. W jej głowie tworzyło się teraz mnóstwo historii jakie mogłyby się teraz dziać za ścianą pokoju między jej dziewczyną a mężczyzną którego nienawidziła od pierwszych minut ich znajomości .
      W salonie jednak nie działo się nic o co Cara mogłaby być zazdrosna, ponieważ alkohol zaczął opuszczać ciało i umysł piosenkarki. Rita ogarnęła całą sytuację ,widziała że jej gość jest zbyt pijany by mógł sam wracać do domu więc zaproponowała mu nocleg . Rob zgodził się od razu myśląc, że spodobał się dziewczynie i ta chcę przesunąć ich znajomość na wyższy poziom. Jak bardzo się zdziwił gdy dziewczyna zaprowadziła go do swojej sypialni a sama poszła do pokoju w którym znajdowała się Cari. Myśląc, że przyjaciółka śpi starała się nie hałasować dopiero gdy położyła się koło niej usłyszała smutny głos partnerki :
-idź do niego na pewno będzie ci z nim wygodniej ,albo nie najlepiej bądźcie razem może to będzie ciekawsza propozycja
-ej skarbie przepraszam ja nie chciałam - teraz do Rit dotarło co mówiła w towarzystwie Kardashiana

-A wiesz co w sumie nie masz za co przepraszać, miałaś prawo pokazać mi jak to jest być po drugiej stronie ,dobranoc - Cara nie wiedziała już co powiedzieć więc odwróciła się a łzy mimowolnie zaczęły spływać po jej policzkach
* co ja narobiłam ? doprowadziłam ukochaną osobę do płaczu brawo Rita ! Tak powinien wyglądać pierwszy dzień związku *
          Myśli nie dawały spokoju piosenkarce a w środku pojawił się wstręt do samej siebie. Dziewczyna czuła, że dopada ją bezsilność , nie miała pojęcia jak ma się zachowywać więc po prostu przysunęła się do modelki, objęła ją w talii i pocałowała w blond włosy a słowa same zaczęły płynąć z jej ust
-przepraszam ,naprawdę nie chciałam żeby tak wyglądał nasz związek .Zależy mi na tobie a to co mówiłam w salonie to jedynie efekt spożywania alkoholu.Wiem, że nie powinnam zwalać wszystkiego na procenty ale w normalnym stanie nigdy bym nie zrobiła ci czegoś takiego.Cara ja .. 
-dziewczyna przerwała na chwilę swoją wypowiedź a w tym czasie młodsza dziewczyna odwróciła się w jej stronę czekając na dalszą część zdania  -ja cię kocham
wypowiadając te słowa Rita patrzyła ze strachem w wielkie błękitne oczy swojej przyjaciółki. Bała się, że Cari ją wyśmieje lub po prostu uda, że nie słyszała tego wyznania jednak nic podobnego się nie stało. Młodsza z dziewczyn uśmiechnęła się i złożyła na ustach partnerki pocałunek ,po czym powiedziała tylko
- nic się nie stało ,nie martw się już wszystko jest okej, śpijmy  - po czym wróciła do poprzedniej pozycji i zamknęła oczy myśląc o słowach których nikt wcześniej jej nie mówił. Rit również cieszyła się z akceptacji uczuć i mimo tego, że nie usłyszała ,,ja też cię kocham " wiedziała o uczuciach Cary.

__________________________________________________________________________________
Mam nadzieję, że się podoba ! PROSZĘ O KOMENTARZE ;]

2 komentarze: