niedziela, 3 marca 2013

8. ALWAYS BE TOGETHER

komentujcie ! bez żadnych kodów ludzie x

 Stay

*Cara weź się w garść, przecież ty niczego się nie boisz * znów jej myśli ktoś przerwał i tym razem była to właściwa osoba.
-możesz mi wytłumaczyć dlaczego Harry mnie tu przysłał -zapytała Rita
 *ta idę do Louisa*
-pewnie chce żebyśmy się dogadały a wie, że ja nie ruszyłabym się stąd do końca tej imprezy 
-ja też to wiem, więc co z tym zrobimy Cara ? Dla ciebie to nic nie znaczyło, jednak dla mnie chyba ten pocałunek nie był obojętny .Nie martw się, nie zamierzam cię do niczego zmuszać po prostu nie chcę psuć naszej przyjaźni - piosenkarka wypowiadała te słowa z trudem nie spoglądając na przyjaciółkę nawet przez chwilę
-to chyba mamy problem, bo dla mnie też to coś znaczyło, tylko nie wiem jeszcze co to coś oznacza -odpowiedziała jej Cari 
-o czym ty mówisz ? 
-no nie wiem jak to powiedzieć, ty chcesz czegoś więcej ? -modelka popatrzyła na Rit wyczekująco
-chyba tak ale to przecież nie zależy tylko ode mnie 
    Dziewczyny znów siedziały w ciszy i obie bały się przyznać do tego co czują. Kochały się jak siostry, ale to było oczywiste. Tym razem chodziło o coś więcej były się, że jeśli druga osoba nie odwzajemni uczuć to. No właśnie co wtedy naraziłyby się na utratę najbliższej osoby. Musiały wybrać między stratą a dalszym życiu w świadomości, że miały okazje wyznać swoje uczucia. Minęło około 10 minut od ostatniej wypowiedzi Rary, jednak młodsza z dziewczyn w końcu się odezwała .
-mogłabyś zaryzykować dla mnie swoją karierę ? Media od razu by się tym zainteresowały a wiadomo, że
nie wszyscy akceptują odmieńców. 
-a ty?
-oczywiście! W sumie jestem modelką mają kochać moje ciało i twarz a nie mnie, myślę ,że dla ciebie to większy problem fani i tak dalej -uśmiechnęła się
-zaskakujesz mnie ,to ty zawsze tchórzysz i uciekasz -dziewczyny się zaśmiały a atmosfera stała się mniej napięta co pozytywnie wpływało na dalszy przebieg rozmowy
-więc co z tym robimy Riciak  ? Ja mogę zaryzykować dla ciebie ,tylko nie wiem czy ci się to opłaca przecież jestem nieznośna, dziecinna i nie sądzę że mam coś do zaoferowania -dziewczyna nieco posmutniała bo wiedziała, że większość jej znajomych lubi ją dla szpanu .
-ja też mogę spróbować ,chodź tu -dziewczyna wyciągnęła ręce w stronę modelki a ta szybko wtuliła się w Ritę . Rara siedziała w tulona w siebie przez następne kilkanaście minut .Nie musiały nic mówić wystarczała im bliskość drugiej osoby .
-to wypadałoby zapytać czy chcesz być moją dziewczyną -Rit usłyszała głos z dołu a gdy spojrzała w tym kierunku zobaczyła wpatrującą się w nią pare błękitnych oczu, które dziewczyna tak kochała
-hm nie wiem , muszę to przemyśleć -zaśmiała się i dodała - oczywiście, że tak ale pamiętaj, że koniec z twoimi nocnymi przygodami ! 
-mhm -młodsza dziewczyna wiedziała na co się pisze ale odpowiadał jej ten układ.
      Piosenkarka nachyliła się i złożyła lekki pocałunek na wargach swojej nowej dziewczyny. To chyba było najlepsze z tego wszystkiego -możliwość pocałowania osoby którą się kocha bez żadnych oporów i wątpliwości. Wyobraźcie sobie co muszą czuć dwie osoby, które w końcu są razem po wielu przejściach i nic nie przeszkadza im być razem . Dziewczyny postanowiły zejść na przyjęcie oczywiście trzymając się za ręce, dla pozostali goście nie widzieli w tym nic dziwnego bo dziewczyny często chodziły razem za rękę nawet po mieście, jednak dla Rary znaczyło to o wiele więcej. Postanowiły na razie się nie ujawniać ale wiedziały, że media nie dadzą im spokoju tym bardziej, że już pojawiały się plotki o ich związku.
    Cara siedziała sama przy barze pijąc drinka, czekając na Rite gdy ktoś podszedł do niej od tyłu i szepnął na ucho
-lepiej jej pilnuj, bo nie długo będzie twoja złotko 
  Zanim dziewczyna zdążyła się odwrócić ten ktoś zniknął  i zostawił modelce masę myśli o tym co się przed chwilą stało i co gorsza o tym co może się stać . Nie wiedziała co oznaczały te słowa i kto mógłby chcieć rozłączyć ją i Ritę. Cari postanowiła o niczym nie mówić dla przyjaciółki, żeby nie zamartwiać jej niepotrzebnie. Mimo próby normalnego zachowania piosenkarka wyczuła, że coś jest nie tak z jej dziewczyną
-Cara co się dzieje ? Jesteś jakaś zdenerwowana 
-bo chodzi o to że ....

________________________________________________________________________________
Mam nadzieje że zbytnio się nie zanudziliście ale powoli się rozkręcam ,przepraszam że tak późno dodaje ale matka mi kompa zabiera ;o  
Jesli chcecie być powiadomieni o nowych piszcie swoje TT na dole pozdro @polandtrends

1 komentarz: